en enää tiiä mitä kirjottaisin, mut laitan mun sarjakuva bologin osoitteen tähän:
http://amme.sarjakuvablogit.com/
sillä on enemmän kuin 3 merkintää.
perjantai, 28. tammikuu 2011
en enää tiiä mitä kirjottaisin, mut laitan mun sarjakuva bologin osoitteen tähän:
http://amme.sarjakuvablogit.com/
sillä on enemmän kuin 3 merkintää.
Kommentit